Specs en info:
De F is van '96 met inmiddels 210.000 km op de teller. In de 5,5 jaar dat hij bij mij thuis is geweest is er ruim 73.000 km mee gereden. Op een kapotte veerbol en wat probleempjes met de boiugiekabels/rotor/verdeelkap en de stappenmotor na (ouderdom) nooit problemen met de auto gehad. Bewijst ook maar weer eens dat mits er correct gereden wordt een koppakking helemaal geen probleem hoeft te zijn in een MG. Wat betreft onderhoud zijn door de jaren heen, lagers, stuurkogels en vrij recent nog de remmen vervangen.
De auto is vaak genoeg bij Bruno over de vloer geweest waar hij ruim een jaar geleden rond de 2 ton de volledige distributiewissel heeft gedaan. Ook heeft hij de nieuwe veerbol geïnstalleerd alsmede loweringpins.
- Rode magnecors
- Platinum bougies
- Trophy spoiler
- Aangepaste koplampen met HID projectoren en xenon
- 16'' cupvelgen
- Windscherm
- Hardtop in BRG
- TF uitlaat
- RVS koelingbuizen
- TF achterklep
- Zgan softtop met heldere achterruit
- Hood straps
- MK2 interieur. Beige stoelen en deurpanelen (met gebruikssporen)
- MK2 console en deurlijsten
- Lederen armsteun
- Lederen handvat handrem
- Chromen asbak
- Momo pookknop
- Alcantara rond de A-stijl en koepel boven stuur
- Chromen handgrepen
- K&N filter
- TF achterlichten
- Witte knipperlichten
Kortom een heleboel zaken die vervangen zijn. Uiteraard is het beestje niet meer nieuw, mede door een aantal verkeershufters die geen fluit om andersmans spullen geven. Hier en daar heeft de auto dus wel wat gebruikssporen op de lak zitten en ook de Trophylip heeft een stukje dar eruit is gesprongen. Daarnaast vertoont de rand van de wielkast linksachter roest. Een nieuwe rand heb ik er wel al voor liggen.
Ik heb zo geen idee wat ik ervoor wil hebben, de F heeft de 2 ton gepasseerd en is daarom voor veel mensen niet interessant. Feit is wel dat de auto nog steeds perfect rijdt en zijn onderhoud heeft hij altijd gekregen.
Op de foto's heeft de F Square spokes en een uitlaat met dubbele pijpen. Voor de verkoop liggen er 16'' Cups op en een standaard TF uitlaat.

Grtz,
Tom