






Rick schreefColonDat is natuurlijk ook een optie, kunnen we gelijk een fotoshoot doen.


Sjonnie schreefColonRight. Gisteren de route geprobeerd.
...
Op de Parallelweg Oost wilde ik afslaan naar de Marsdijk. Maar een "doodlopende weg" bord hield mij tegen.
Vervolgens ging mijn navi uiterst eigenwijs een eigen route plotten naar het volgende waypoint en liep alles in het honderd![]()
....

Kasper schreefColonDaarvoor zet je een Garmin op "niet automatisch herberekenen", geen idee of dat alleen met een zumo kan, of dat dit ook met de basismachines mogelijk is. Normaal gesproken is het piece of cake, mits de kaartupdate klopt, (en dat is niet altijd zo)
Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.