











Mr. Dj M. schreefColonProbleem is toch nog niet helemaal verholpen. Bij een warme motor etc. blijft het zich voor doen. Wat denken jullie, nog meer Wd40?


Bruno schreefColonWil je smeren moet je een product nemen dat ook stolt en niet wegloopt.



Bruno schreefColonRemolie om te smeren![]()
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.