iemand die hier weet van heeft, en natuurlijk de oplossing kan doorspelen???




crazywolf schreefColonContact aan, 5maal gaspedaal onderduwen en loslaten, contact uit




amnon schreefColonAls het je throttle position sensor is kun je je idle zo resetten, maar ik denk dat van die sensor mogelijk 1 van de drie kabeltjes geen kontakt meer met de sensor maakt wat tot het verhoogde toerental lijdt. Maar eerst die reset maar eens proberen denk ik.







gille schreefColonwauw thx amnon, hier kan ik iets mee.![]()
![]()
wel een opmerking, de engelse tekst zeg om bij contact in stand 2 het gas in te drukken en weer te lossen binnen de 30 seconden na het opzetten van het contact.
echter iets hoger werd er gezegd van 5 x het gas naar beneden te duwen om te resetten.
welk is nu de betere manier??
en zeker belangrijk... het moet met een warme motor gebeuren blijkbaar.

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.