Die van mij was zwart terwijl die van de handrem wel crème kleurig is.
Waarom dit zo was heb ik ook nooit begrepen.

Nu gaan we nog op zoek naar een lap leer in dezelfde kleur om daarmee de hemel van de hardtop mee te bekleden.
Thomas






Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.