door bertb10 » za apr 26, 2014 9:50 pm
Hoi allemaal. We hebben nu een stel originele velgen onder onze MG liggen. We hebben nu boven een set splinternieuwe pepper velgen liggen die we er erg graag onder willen hebben. We hebben er nu toyo proxy onder liggen. We wouden voor goodyear eagle gaan maar die maten zijn er niet. Heeft iemand enig ervaring met verschillende banden en daar een mening over? (trillen, verbruik, geluid etc) de richtprijs per velg mag maximaal €90.- per band zijn.. (MG kenners weten hopelijk de afmetingen van de velgen.)
alvast bedankt voor jullie hulp.
groetjes Bert