Nu ik al aardig op weg ben met mijn MKI F om deze een meer MKII-uitstraling te geven, heb ik toch de knoop doorgehakt en ben bereid een stukje van mijn pook in te leveren!
Heeft één van jullie dit gedaan? Hoeveel moet ik er afhalen om dezelfde uitstraling als bij een MKII te krijgen? En hoe krijg ik de knop er weer op nu de schroefdraad een stuk korter is?
Ik hoop dat iemand mij advies kan geven!
Gr Joris








