Inderdaad! Zo, vandaag de lagers eruit persen (mijn zoon werkt in een garage en dat is héél handig), dan alles even glasparelen en vervolgens een laagje zinkspray en een afwerklaagje. De lager erin persen en nadien heel de handel terug monteren.
Wij hebben de MGTF ondertussen een maand of 10 en we hebben het volgende moeten vernieuwen, alternator, stuurkogelgewrichten, lagers achteraan.
Binnenkort de ZandF ECU en dan op de testbank om te controleren.
To do lijstje:
-Lederen stoel vooraan laten herstellen.
-Deze zomer de wagen onderaan helemaal proper maken en hem in "Den Dinitrol" zetten. (Op het werk van mijn zoon

)
-Misschien een olieluchtkoeler plaatsen.
-Nieuwe remschijven
-koelwaterbuizen vervangen door RVS.
-Minst belangrijk, de Kenwood radio vervangen. Op zichzelf een goede radio, maar ik vind hem gebruiksonvriendelijk, er zit GPS, achteruitrijcamera, kortom zo'n duur ding. Die Kenwood heeft zo'n groot uitschuif beeldscherm.
-Dan de speakers, die worden vervangen door Scan Speak units.
Guido
Maar het belangrijkste is het mechanische, daar geef ik voorrang aan, bling bling kan later nog altijd.