


brusten schreefColonIk kreeg dan als antwoord dat hun apparatuur bij de garage wazrschijnlijk opnieuw moest gecalibreerd worden. Je mag nu 2x raden wat het antwoord van de garage was.

Rob schreefColonBij ons stelt de keurmeester ze gewoon even zelf opnieuw af. en dan te bedenken dat ik er ooit over nagedacht heb naar België te emigreren

Tukker schreefColonDe afkorting BELG klopt dus toch. Ben Eerst Limburger Geweest.



brusten schreefColonik ga immigreren ik word nederlander
Tukker schreefColonbrusten schreefColonik ga immigreren ik word nederlander
Gezien ons belastingstelsel is koplampen afstellen veruit goedkoper.



Tukker schreefColonRob schreefColonBij ons stelt de keurmeester ze gewoon even zelf opnieuw af. en dan te bedenken dat ik er ooit over nagedacht heb naar België te emigreren
Yep hier ook, kapotte lampjes worden ook gewoon vervangen. Verschil is waarschijnlijk dat het bij ons geen ambtenaren zijn.![]()
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.