Ik heb je mailtje helemaal over het hoofd gezien Danny, in ieder geval dit zijn de stappen:
- console demonteren
- 2 driehoeken bij het voeteneind demonteren
- de schroefjes van de verwarmingsunit losmaken zodat deze los komt van het dash
- de blauwe en rode draad die vanuit de auto komen losklikken en weer vastmaken
- alles weer inbouwen en dat zou het moeten zijn
Mail gerust als je ergens niet uit komt

Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman