door gille » za maart 22, 2014 6:39 pm
Dit lijkt me sterk Luigi als je niet zou ontluchten (zeg maar de verwarmingsradiator)
dan zou daar dus ergens een luchtbel zitten die: het water niet(goed) doorlaat, en je dus geen of toch zeker minder warme lucht zou moeten krijgen.
ik denk toch dat je eens goed naar het mechanische deel van de verwarming (van blauw naar rode draaiknop) moet kijken. met de standenkeuze (1-2-3-4) heeft het sowieso niets te maken
deze stuurt enkel een ventilator aan ik heb het bij de f nog niet geopend maar weet bv. van bij 'n vroegere wagen dat je met de mechanische knop ergens een klep meer of minder opent
waardoor er dus meer of minder warme lucht in de wagen komt,
hier moet je dus volgens mij gaan zoeken.
morgen begin ik aan de ombouw, moest ik al zover geraken: laat ik het hier weten.
mg f Trophy 160 2001 83.000km.
emgeeke voor als het nat mag zijn.
ford C max voor het winkelen