door Los » za maart 08, 2014 10:13 pm
Vanmorgen verplicht de kap eraf moeten houden en dus open gereden.
Bij Tom namelijk de achterklep omgewisseld en in tijdnood gekomen, waardoor de bedrading niet meer kon worden overgezet.
Tom is vindingrijk en plaatste mijn achterklep op de bijrijdersstoel.
De overgebleven ruimte was erg krap, (naast het stuur max. 2 cm.) en gelukkig heb ik een steptronic.
Klep een beetje lichten inschakelen in de D en gaan met die banaan.
Heerlijk!!!!!
Kan het in een handgeschakelde F niet aanraden.
MGF 1.8i steptronic 2001, Anthracite
Landrover Freelander 2 2.2 TD S 2008 Santorini Black
4frF