door ttdesign6 » vr maart 07, 2014 10:25 am
Omdat ik het antwoord zo snel niet vind hier de vraag. Sinds gisteravond schakelt de F opeens heel moeilijk in de 1 en 2. De achteruit wordt bereikt met veel gekraak. Het pedaal zelf geeft eigenlijk geen weerstand meer, alleen bij helemaal indrukken nog een beetje, net genoeg om hem in de versnelling te krijgen. Ik lees verschillende oorzaken en oplossingen op het internet. Iemand die me even op weg kan helpen?
Update,
Net ook maar eens even in het reservoir van de vloeistof gekeken omdat er achter ook vrij veel vloeistof te zien is. Het niveau staat tot onder het streepje in het reservoir. Moet ik me dan eerder tot de koppelingscilinder wenden?
Bedankt!
Laatst bijgewerkt door 2 op
ttdesign6, in totaal 0 keer bewerkt.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman