Ik weet dat de trophy standaard vooraan op 348mm zou liggen maar ik blijf met een raar gevoel ivm mijn hoogte/druk ratio en verhouding voor achter.
Iemand hier met een trophy die weet dat zijn op de +-standaard hoogte ligt? Kan je dan eens even de hoogte achteraan meten op de zelfde manier?
Reden is de volgende ofwell is mijn druk meter stuk voor de hydragas en geeft hij verkeerd aan ofwell klopt er toch echt iets niet (maar heb al zoveel bekeken enkel de bollen achteraan nog niet) als ik mijn trophy op +-400psi zet ligt hij nog steeds maar op 320mm vooraan maar toch lijkt hij me mega hoog achteraan dan. Mometeel heb ik mijn lowering pins eruit gehaald voor de winter (dacht sneeuw dus wat hoger kan geen kwaad... welke sneeuw???? :p )
Waar ik zeker van ben op moment is de staat van de bollen vooraan (heb ze al vervangen door andere trophy bollen) en de pins (heb voor de zekerheid zelfs de set van mijn vorige f gestoken deze keer) Er is nergens niks vreemd te zien aan de subframe maar ik twijfel sinds gisteren of de vorige eigenaar de bollen achteraan mischien heeft vervangen door standaard bollen

Dus moest er iemand zijn die de standaard hoogte achteraan kent, laat me iets weten



Er zijn zelfs sporen dat de ophangingsarmen de subframes hadden geraakt ooit ... geen idee hoe men dit zelfs klaarspeelt 


.