zaterdag begonnen met het plaatsen van de Powerflex bushes.achteraan was geen probleem. de voorkant zijn we niet aan begonnen omdat we zagen dat het subframe krom is en al op enkele plaatsen slecht gelast is. we gaan het subframe met draagarmen en stabistang vervangen en nu de vraag moeten wij de hydragasbollen eronder uit halen en laten leeglopen. bij het druk aflaten, wat is de goede methode? en bij zo'n druk is hier gevaar? en als laatste kan er na het terug plaatsen van alle onderdelen met de auto gereden worden zonder dat de bollen op druk zijn? grt danny
Volgens mij kan je het beste de bollen leeg laten, ook al is het niet strikt noodzakelijk, gewoon omdat ik vermoed dat het anders een hoop geprutst zal worden. Wellicht kan je overwegen een goedkope pomp te kopen op ebay (zo'n gemodificeerde vetspuit) zodat je de wagen op een acceptabele hoogte kan krijgen. Daarna kan je naar iemand met een vacuum pomp rijden om alle lucht eruit te laten trekken. De vetspuit pomp zou je daarna kunnen gebruiken om je F jaarlijks op de juiste hoogte te zetten, maar hou er rekening mee dat de kwaliteit ervan klote is.
afwerking, vandaag het vernieuwde subframe geplaatst met powerflex bushes alom, Gaz vering,lowering pins,en nieuwe wiellagers in de mahieu's. maandag de uilijning van Sander en de testrit de f na op druk 400psi te hebben gebracht
de oude triangles waren zo versleten kon er met schroevendraaier dwars doorheen steken
met dikke merci aan stefan voor de fantastische job.