
http://www.greatbritish.nl/site/nieuws/Datum-2014-bekend%21.20179530.html
Dè kans om met je eigen Engelse (niet alleen MG, ook graag Lotus, Sander?) auto op een circuit te rijden of er kennis mee te maken.
Je kunt sessie kopen bij 402 Automotive en ze zullen per 20 minuten gaan.
Dit programma is nog van 2013, maar het zal soortgelijk zijn:
http://www.greatbritish.nl/site/programma.html
Rijimpressies zijn er genoeg:
http://www.youtube.com/watch?v=IHMhbNAPyLQ
Je kan echt op je gemak rijden en de snelheid langzaam opvoeren (of niet). Dit zijn de beste gelegenheden het te proberen als je dat nooit eerder hebt gedaan, want er rijdt alleen volk wat respect voor elkaars auto heeft.
Gewoon een keer doen!







