Ik ben gaan kijken en mocht de auto voor €1300,- (met wat geluk) meenemen na wat onderhandelen. De auto zelf interesseert me niet echt aangezien ik er niks mee kan, de onderdelen die erop zitten dan wel weer, dak interieur, velgen etc.
Nu heb ik een prijs afgesproken waarvoor ik alle onderdelen mag komen halen die ik wil en dan wordt de rest van de auto gesloopt. Eigenlijk is dat zonde want de auto ziet er verder op het eerste oog keurig uit en dan zeker ook gezien er airco op zit, de veerbollen, de motor en de bak.
Mijn vraag, is er iemand die voor restauratie of onderdelen interesse zou hebben in de volledige body van de auto met motor bak, onderstel enz. zodat de auto niet verloren gaat. Het is maar een vraag, anders ga ik waarschijnlijk over tot de koop van al het moois van de auto en dan gaat de rest weg.


Grtz,
Tom





