





[/url] zo kan het ook maar lijkt me niet echt stabiel 
brusten schreefColon zo kan het ook maar lijkt me niet echt stabiel![]()
![]()
][/url] dit is makkelijk te maken en hoeft zeker niet duur te zijn
brusten schreefColon dit is makkelijk te maken en hoeft zeker niet duur te zijn



gille schreefColonachteruit kan je daar zo oprijden, als het langs voren moet: best eerst de bumper demonteren of alvast een nieuwe bestellen![]()
en...deze kosten hier bv bij vancraenebroeck ook niet meer als 3 tientjes. nieuw dan zelfs.


Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.