Decat MG TF
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

Decat MG TF

door ttdesign6 » do jan 16, 2014 11:11 am

Voor de TF heb ik nu een uitlaat met decat die ik eronder wil. Ik heb al vaker gelezen dat het motormanagement van de wap kan raken door het ontbreken van een kat. Ik neem aan dat ik een Exhaust Mill Eliminator moet aanschaffen om dit probleem op te heffen?

Alvast dank!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

MG TF 135

Flying Dutchman
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

door Andros » do jan 16, 2014 1:08 pm

Ik rij al 4 jaar zonder cat, nog geen last mee gehad eigenlijk. Het zou kunnen hoor...

Sent from my ZP990 using Tapatalk
    De nachtspotter!
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

Re: Decat MG TF

door ttdesign6 » do jan 16, 2014 1:14 pm

Ik lees inderdaad verschillende berichten van TF's die geen last hebben van het management en weer wel. Dan passen we hem eerst maar eens even en kijken wat ie doet.

MG TF 135

Flying Dutchman
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

door adaerts » wo jan 22, 2014 7:11 pm

Bij mijn TF160 ging na ca 50km het motormanagement lampje aan, En daarna elke keer zodra de motor gestart was. Een MIL eliminator o.a. verkrijgbaar in de Elise shop is wel nodig.
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

door amnon » do jan 23, 2014 1:44 pm

Ligt er waarschijnlijk aan of je twee lambda sondes hebt, één voor de KAT en één er na.