BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Toch garantie voor nederlandse MG Rover-bezitters
  • John
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 404
    GeregistreerdCOLON vr maart 26, 2004 11:10 am
    WoonplaatsCOLON woonplaats invullen aub.
    CONTACTCOLON

Toch garantie voor nederlandse MG Rover-bezitters

door John » do sep 08, 2005 8:35 am

Uitgegeven: 7 september 2005 15:18
    DEN HAAG - Ruim 1700 automobilisten die rijden in een MG of Rover hoeven niet zelf op te draaien voor kosten die onder de garantie vallen, ondanks het faillissement van de Britse autofabrikant MG Rover.

De brancheorganisatie Bovag, de MG Rover-dealers en verzekeringsmaatschappij Bovemij hebben een garantiefonds in het leven geroepen voor de gedupeerde autobezitters. Dankzij dit fonds kunnen ze een beroep doen op de garantie die ze kregen bij de aanschaf van hun auto, zo meldde Bovag woensdag.

Directeur Burgmans van Bovag is tevreden met het garantiefonds. Het herstelt volgens hem het vertrouwen van de autobezitters in de branche. Bovag benadrukt wel dat de regeling alleen voor particulieren geldt en niet voor zakelijke kopers.

MG Rover moest in april uitstel van betaling aanvragen na het mislukken van onderhandelingen over een overname door de Chinese onderneming Shanghai Automotive Industry Company. Een ander Chinees bedrijf, Nanjing Automobile, heeft de failliete fabrikant later gekocht.

Bron: nu.nl
    "Het is daarom ook dat mensen met talent voor duiken geen duiker mogen worden"
    AfbeeldingTF 135 Elegance / Midget
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » do sep 08, 2005 9:06 am

...verzekeringsmaatschappij Bovemij hebben.....

Afgezien van het feit dat mijn auto te oud is, denk ik dat ik op een zwarte lijst sta bij die jongens na mijn ongeval, zij hebben het gevoel dat ik ze eronder probeer te naaien, ik zeg ik haal m'n recht. We zullen zien wat een rechter ervan vind. :?
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Martine
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 66
    GeregistreerdCOLON wo apr 06, 2005 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Lier

door Martine » za sep 17, 2005 9:01 pm

:? In Nederland is het weer 's georganiseerd !! En waar blijven de Belgskes ivm die garantie ?? Niks gehoord ?? En hoe komt dat ? Van wie hangt dat in feite af ?

A propos : mooie site zenne ! Proficiat ! :D
    that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!
  • Brooklands
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 4388
    GeregistreerdCOLON wo jul 06, 2005 4:21 pm

door Brooklands » za sep 17, 2005 11:12 pm

Martine schreefColon:? In Nederland is het weer 's georganiseerd !! En waar blijven de Belgskes ivm die garantie ?? Niks gehoord ?? En hoe komt dat ? Van wie hangt dat in feite af ?

Volgens de media: Ze kunnen (in Nederland) gebruikmaken van het Bovag MG Rover garantiefonds. Dit fonds is door de Nederlandse Dealer Associatie (NDA), de overkoepelende Bovag en de MG Rover-dealers in nauwe samenwerking met verzekeringsmaatschappij Bovemij in het leven geroepen. Zoals te lezen is spelen de dealers hierin een belangrijke rol.
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

door Demor » zo sep 18, 2005 8:48 am

Brooklands schreefColon
    Martine schreefColon:? In Nederland is het weer 's georganiseerd !! En waar blijven de Belgskes ivm die garantie ?? Niks gehoord ?? En hoe komt dat ? Van wie hangt dat in feite af ?

Volgens de media: Ze kunnen (in Nederland) gebruikmaken van het Bovag MG Rover garantiefonds. Dit fonds is door de Nederlandse Dealer Associatie (NDA), de overkoepelende Bovag en de MG Rover-dealers in nauwe samenwerking met verzekeringsmaatschappij Bovemij in het leven geroepen. Zoals te lezen is spelen de dealers hierin een belangrijke rol.

En omdat het overkoepelend is valt het niet onder het failissement.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Martine
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 66
    GeregistreerdCOLON wo apr 06, 2005 10:39 pm
    WoonplaatsCOLON Lier

door Martine » di sep 20, 2005 6:57 pm

Tijd dus om als clubs de dealers van Belgiê wakker te schudden ?

Of is dat geen "avance" ?

Saluukes en tot volgende zondag??
    that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1