











Emile schreefColonvolgens mij is dat te weinig, met een goede alternator zou je op 14v moeten zitten met draaiende motor en 12v met de motor uit


PARO1 schreefColonEmile schreefColonvolgens mij is dat te weinig, met een goede alternator zou je op 14v moeten zitten met draaiende motor en 12v met de motor uit
Van een te lage spanning gaan de lampjes toch niet stuk, eerder van te hoge.
Of zijn het xenon lampen?
Gr C
Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.