HH. De achterruit verwarming doet het niet. Zekering is goed, maar lichtje in schakelaar licht niet op. Zit er ergens een relais de de ontdooing bediend? Of werkt het ook niet als lampje defect is.
Gr Clemens
Geluk is de weg waarlangs we rijden, niet de bestemming.