




camiel456 schreefColonhaha leuk topic,
camiel456 schreefColonMisschien nog ovale eind pijpen ipv deze ronden.
Sander schreefColonLotus op Be kenteken en een nieuwe ruit erin. Lotus op Be kenteken zal misschien tegen vallen ivm de mods.

camiel456 schreefColonhaha leuk topic,
TF achterklep erop.
Misschien nog ovale eind pijpen ipv deze ronden.
Nieuwe banden zijn besteld eergisteren en dag erna geleverd, dus die gaan er volgende week onder!





amnon schreefColoncamiel456 schreefColonhaha leuk topic,
TF achterklep erop.
Misschien nog ovale eind pijpen ipv deze ronden.
Nieuwe banden zijn besteld eergisteren en dag erna geleverd, dus die gaan er volgende week onder!
You must be joking....?
Een TF klep op een Trophy... echt...![]()
Ovale pijpen...? Als ze maar niet anders gaan klinken![]()
Wat voor bandjes heb je besteld? Toyo?





Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.