door Carl » di dec 31, 2013 3:47 am
Even verduidelijken dat het hier eigenlijk om een oldtimerevent gaat, De presentatie en de kwaliteit van de auto's is dusdanig dat het echt heel de moeite is om te bezoeken.
Er is een hall met wagens die in particuliere verkoop staan, er is een hall met stands van clubs (oa ook van de mgcca dus) en er is een hall met wagens van professionele verkopers. De meeste "jaw dropping" wagens staan daar uiteraard, maar er is ook een grote hall met onderdelen en accessoires. Het is veeel groter dan de traditionele en een beetje cheesy (sorry voor de fans) Houten expo, meer vergelijkbaar met Rosmalen.
Elk jaar staat in het teken van een bepaald merk, MG is al recent gepasseerd, vergeten wat het dit jaar is.
Twee jaar geleden werd in de openingsspeech de MG MGF nog vermeld als beste aankoop voor beleggers in recentere wagens die ooit erg zeldzaam gaan worden...;
MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
todo: genoeg voor de volgende jaren .
Save nature ! Drive a GREEN car!