

Wie weet waar het kleine onderdeeltje onderaan de TF koplamp (lensje?) vandaan komt of hoort te zitten? Als ik beide koplampen met elkaar vergelijk zie ik niet waar dit zou ontbreken.










Rob schreefColonPersoonlijk zou het me niet verbazen als je na deze actie condens in je lampenunits gaat krijgen



Heb je gezien dat er gaten aan de onderkant en voor de lenzen van de lamp unit zitten? Blijvende condens heb je dus sowieso niet dankzij dit ontwerp
Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.