Ik heb het een jaar geleden ook met de F gehad, ik kwam van de snelweg af en toen opeens geen gevoel meer in de pook, enkel de 2 deed het nog. Als ik de pook uit de versnelling haalde kon ik deze tegen het console aantikken. Ook bij mij bleek het gewoon het clipje te zijn dat ontbrak en geen kapotte versnellingskabels. Hier een kleine how to:
Ga aan de achterkant even onder de auto liggen totdat je dit ziet,

Die zwarte metalen houder houdt normaal de versnellingskabel vast, maar hier is dus bij mij de clip weggeschoten.
Dit is de clip,

Als dit inderdaad het probleem is kan je hem hier bestellen,
http://www.ebay.co.uk/itm/Gear-Cable-Re ... 2580192b01Duurt je dat te lang heb ik er nog wel liggen. De bedoeling is dat de clip dan aan de voorkant van die zwarte houder geplaatst wordt en de versnellingskabel weer vasthoudt. Momenteel beweeg je gewoon de volledige kabel heen en weer, eens het is gerepareerd kan alleen het binnenste weer bewegen.
Hopelijk kan je hier iets mee.
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman