Radio verwijderen en direct is het stangetje zichtbaar, tot zover gaat alles goed. Onder het daschboard voelen, de hefboom van de ventilatie klep gaat mee, tot zover alles goed.
Binnen in de ventilatie voelen, hu
waar is de regelklep
ooh, deze ligt onderin, en wat doen alle hout schroeven hier rondom
.Na alles verwijderd te hebben wordt e.e.a. duidelijk. Blijkbaar is in het verleden de box stuk geraakt en wordt nu met diverse plastic strookjes en plakband bij elkaar gehouden welke met de nodige schroeven zijn vast gemaakt. De regeklep wordt dus niet meer op zijn plaats gehouden door de twee draaipunten, en zo werkt het dus niet meer.
Een volledig nieuwe verwarmingsunit gaat dit waarschijlijk worden of lamineren met glasmat maar dit nader ter beoordeling, eerst de unit uitbouwen, geen aangename klus
Even op zoek naar het probleem, dus alles los :

Vanaf de voorkant duidelijk 7 schroeven zichtbaar :

Aan de zijkant onder het dashboard kastje 3 schroeven :

Aan de zijkant boven de pedalen zitten ongeveer 10 schroeven, grrr ( geen foto ).
Gr. Drikje S1













