MGek schreefColonIs het vervangen van de startmotor zelf te doen? Ik zit zelf te denken aan een sloop startmotor. Ik ben vrij technisch, maar ik weet totaal niet waar de startmotor hier zit.

Tukker schreefColon Zet de auto op de brug en volg vanaf de radiator de slangen richting het motorblok. Onderweg zie je aan de linkerzijde de de startmotor.
of mis ik iets.
Drikje S1 schreefColonAls ik deze omschrijving volg kom ik bij de dynamo uitof mis ik iets.
Het verbaasd mij telkens weer dat mensen die zeggen technische te zijn eerst op het forum schrijven en dan pas een zaklamp pakken om te gaan kijken. 
Tukker schreefColon Nee hoor, in de motorruimte. Het verbaasd mij telkens weer dat mensen die zeggen technische te zijn eerst op het forum schrijven en dan pas een zaklamp pakken om te gaan kijken.

Drikje S1 schreefColon<snip>.... een beetje opweg helpen omdat meneer net nieuw is met de MG F is dan wel op zijn plaats.

Drikje S1 schreefColon een beetje opweg helpen omdat meneer net nieuw is met de MG F is dan wel op zijn plaats.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.