Motor niet zo belangrijk ?
Een KV6 doet 1:9 ofzo, mijn Yaris 1:18. Dat scheelt bij 10000km zomaar €800,- brandstof per jaar. Das de nieuwste Ipad, een midweek centerparks, een jaar verzekering en wegenbelasting voor een Yaris enz. IEDER JAAR OPNIEUW.
De ZS is zwaarder, sneller en duurder; dus duurder in wegenbelasting, verzekering, onderhoud enz. Het zou me verbazen als je minder dan €1000,- bespaart per jaar.
Daarnaast is de ZS gebaseerd op een Honda Civic van de vorige eeuw. Mijn Yaris heeft ESP, 7 airbags, ABS enz. Het gaat wel om de veiligheid van vrouw en kind hè !
Een ZS heeft geen achterruit die mee opklapt. Het is eigenlijk maar een lullig klepje. In een Yaris met zijn in 2 delen verschuifbare (!) en neeklapbare achterbank gaat veel gemakkelijker een hoop in.
DUS:
Wacht niet, koop mijn Yaris ! NU !
Je weet dat je het wilt !
http://www.marktplaats.nl/a/auto-s/toyo ... mympSeller