



Bruno schreefColonZoals in je PB gemeld, post ik het ook hier even voor de andere geintreseerden ...
Als de wagen even stilstaat, loopt de olie ook uit de hydraulische klepstoters. Daarenboven heb je in het begin geen kopsmering. Eens de hydraulische klepstoters terug gevuld zijn, gaat het tikken weg. Een flush toevoegen aan de olie, om de gaatjes van de klepstoters terug vrij te maken (een beetje vervuiling hier kan het euvel uitvergroten) en nadien verse olie (van goede kwaliteit en dikte) zullen het euvel verhelpen.
Check ook eens het huidige olipeil. Te weinig olie is ook een factor die tikken in de hand werkt.



gille schreefColon:!: zou hier ook een beetje mijn probleem van m'n brandend olielampje mee op te lossen zijn denk ik dan

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.