Ik heb mijzelf getrakteerd op een nieuwe uitlaat (Milltek of een remake daarvan - da's nog even de vraag). Die moet natuurlijk gemonteerd worden in plaats van de originele uitlaat.
Vraag die ik heb is: er zit een hitteschild boven en voor de uitlaat die het zicht op de nieuwe uitlaat belemmerd. Kan ik het hitteschild aanpassen zonder dat de uitlaat de achterbumper smelt? Uiteraard wil ik de nieuwe uitlaat graag in volle glorie zien ('t is een RVS uitlaat, vandaar
Een paar foto's om het geheel duidelijk te maken
Het hitteschild wil ik dus graag uit het zicht hebben..
Need I say more?
En nog één:
Lastig maar overkomelijk met een slijptolletje:
Graag jullie goede adviezen!
Greetz,
Jan






