Ik durf het bijna niet te zeggen, maar ben dus echt geen Porsche man.

Naarmate ik ouder wordt kan ik ze wel beter waarderen, dus er is nog hoop.
Een beetje als met koperen blaas instrumenten. Die vond ik als kind verschrikkelijk, inmiddels kan ik het op de juiste momenten goed waarderen. Maar is dat dan omdat mijn smaak veranderd is, door de jaren heen ? Of omdat mijn gehoor achteruit is gegaan ?

Terug naar de Porsche in kwestie. De staat lijkt inderdaad erg goed te zijn. Ik vind de grote koplampen van dit modeljaar minder mooi en het interieur inmiddels wat ouderwets ogen.
Na >10 jaar cabrio is behoefte om open te rijden wel wat afgenomen. Als ik nu een Porsche mocht kiezen, heb ik liever een topmodel Cayman (a.k.a. cockster) dan een instap 911. Ik vind de lijn daarvan mooier, minder kolossaal. Al zou ik het liefste een 911 GTx (RS) hebben en een Panamera als daily nooit afslaan
