





ttdesign6 schreefColonEr ontbraken links en rechts nog wel wat meer merken dan alleen MG. Schitterende voertuigen zater er tussen, dat wel!

Powerman schreefColonZat ik klaar met een krat bier en een zak chips ,film begint wachte wachte . . . is er geen MG te zien Nada zero



BlackFox schreefColonOp het einde ging het dan ook alleen maar om recente auto's die nu nog geproduceerd worden denk ik.




Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.