door ttdesign6 » wo jul 31, 2013 5:50 pm
Een kennis heeft een F van 2001 die als ik het goed heb naar rechts normaal stuurt maar naar links erg zwaar. Op internet las ik wat berichten over een kapotte stuurkolom. Iemand die me kan vertellen wat het precies is en of er daadwerkelijk iets vervangen moet worden of dat het een kwestie van afstellen is. Mocht het een kapotte stuurkolom zijn, is die van een TF van '03 te wisselen met een MK2 F?
Grtz,
Tom
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman