BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1
Donatie aan de club
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

Donatie aan de club

door Sjonnie » do jul 25, 2013 9:18 pm

Hi Gents,

Ik ben nu een paar maanden actief op dit forum en ik wil graag particuliere sponsor worden van deze club. Door sponsoring krijgt het forum meer mogelijkheden om uit te breiden en te verbeteren (denk aan betere hosting, meer bandbreedte enz.).

Dus....hoe draag ik bij aan het behoud van deze geweldige club met mensen?

Ik hoor het graag en nodig natuurlijk meteen iedereen uit ook sponsor te worden :wink: Met 1000+ leden moeten we toch wat kunnen bereiken :)

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

Donatie aan de club

door RemcovanKuilenburg » vr jul 26, 2013 7:35 am

Hey Jan,

Dat is natuurlijk een leuk initiatief. Zoals je aangeeft zijn er kosten voor dit forum. Deze kunnen wij elk jaar dekken door B & G en Meguiars. Tevens hebben wij kleding die onze "leden" kunnen kopen. Daar maken wij een klein beetje marge op waarmee je dus eigenlijk een sponsor bent.
    Dus als je een jas, Polo, pet of kentekenplaathouder koopt doe je al mee!

Top initiatief trouwens!
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

Re: Donatie aan de club

door Sjonnie » vr jul 26, 2013 1:05 pm

Hi Remco,

Dat kan natuurlijk ook :) Ik heb bij Rick al een paar kentekenplaathouders (3 x woordwaarde) gereserveerd. Qua marge vast goed voor 13½ minuut hosting :D

Wist niet dat er nog andere spullen beschikbaar waren. Ik kijk even wat er nog is.

En mochten jullie een jaartje niet uitkomen met de bijdragen van de zakelijke sponsors dan kun je dit draadje natuurlijk altijd nieuw leven inblazen. Op mijn bijdrage kun je dan rekenen :wink:

Greetz,

Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

If it don't fit use a hammer!
BUTTON_POST_REPLY 3 berichten Pagina 1 van 1