door luigi1515 » wo jun 26, 2013 3:02 pm
Hier kan ik heel kort over zijn. De auto is optisch in zeer goede staat en de afwerking is dan ook subliem. Jammer dat ze geen spaanplaat / MDF hebben gebruikt, dat zou het geheel nog meer doen stralen. Deze uitvoering is uniek in zijn soort en dan ook alleen uitgebracht voor de Poolse markt. Beetje het beste van twee werelden. Het schijnt tegelijkertijd ook het prototype te zijn voor de nieuwe Malfag, een combinatie van, achja de beelden spreken eigenlijk voor zich. Er zitten bewust geen spiegels op deze Malfag omdat hij gewoon te snel is om überhaupt spiegels te kunnen hebben. Dit komt onder meer door de 7.3 High Speed Turbo Wing op de achterklep, die tevens is gebruikt voor de Boeing 747 Special Edition uit 1956. Helaas is deze nooit in massaproductie gegaan, maar het is en blijft een toppertje. Voor en achter zijn tevens de logo's mooi weggewerkt. Waarschijnlijk omdat de keuze tussen Alfa en MG toch te moeilijk bleef. Het interieur ziet er bovendien goed uit. Is redelijk recent nog behandeld met een van de betere poetsmerken in Polen. Ik ben zelf erg enthousiast over deze wagen en voor dat geld kan ik hem eigenlijk niet laten staan. Dan gebruik ik mijn huidige gewoon als donorauto, mocht met deze nieuwe perfecte wagen onverwachts toch iets stuk gaan.
Laatst bijgewerkt door 2 op
luigi1515, in totaal 0 keer bewerkt.