roest en deuken eruit
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    roest en deuken eruit

    door brusten » di jun 25, 2013 1:46 pm

    de mgf ondergaat een grote beurt,alle roest en builen gaan eruit,het word een complete herlakking. ziehier enkele foto's bij de voorbereiding, AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding [urlAfbeelding][/url] [urlAfbeelding][/url] [url]Afbeelding[/url] [urlAfbeelding][/url] de f staat nu compleet in de grondverf,de Tophy splitter is aan de bumper bevestigd en is ook klaar voor de grondverf. maandagnamiddag zal de lak erop gezet worden en paar dagen later zou de mgf compleet af moeten zijn.foto's na het lakwerk volgende week,grt danny
    Laatst bijgewerkt door 5 op brusten, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    D.B.C.
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1123
    GeregistreerdCOLON do dec 03, 2009 12:56 am
    WoonplaatsCOLON Bussum
    CONTACTCOLON

    Re: roest en deuken eruit

    door D.B.C. » di jun 25, 2013 4:44 pm

    Lekker klusje! Ben benieuwd als het af is.
    Mods: Trophy Inserts, Bonnet Air Vents, Side Air Scoops, Spoiler, 17'' AZEV.
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: roest en deuken eruit

    door crazywolf » di jun 25, 2013 5:43 pm

    Ah leuk, orginele kleur hoop ik? :wink:

    Dit gaat mijne ook krijgen in het einde van de volgende winterperiode :dancing))
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: roest en deuken eruit

    door Rob » di jun 25, 2013 7:56 pm

    Flinke klus maar het resultaat zal om te zoenen zijn thumbsup
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » di jun 25, 2013 8:27 pm

    ja hoor originele kleur blijft behouden.foto's als ie af is
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » do jun 27, 2013 5:15 pm

    hey mannen zoals jullie kunnen zien staat de mg nu in de grondverf en is de trophy splitter op de bumper gemonteerd.volgende week word de lak gespoten(lqw anthracite originele kleur). dan nog alles terug monteren met de vernieuwde velgen en banden alles oppoetsen en monteren van de uitlaat van Toyosport en dan zou ie toch bijna compleet af moeten zijn. foto's volgende week.grt danny :dancing))
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door philipvanv » do jun 27, 2013 8:46 pm

    Ik heb heel lang bezig geweest met mijn F voor te bereiden om te laten spuiten, aangezien het voor mij al een heel druk jaar is geweest. De spuiter was heel behulpzaam en ik mocht bij hem op een zaterdag zelf alles van de wagen halen. Binnenkort is hij klaar, maar laat ik nu net vorige zondag voor 2 maand naar Congo vertrokken zijn :D Ik zal dus nog even geduld moeten hebben om het eindresultaat te mogen aanschouwen :( Het enige waar ik wel spijt van heb is dat ik geen tijd heb genomen om foto's te pakken.

    ps: moet ik nu tijdelijk mijn woonplaats aanpassen? :p
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » do jun 27, 2013 10:43 pm

    [urlAfbeelding][/url] voor en achterbumper zijn in speciale grondverf gezet en nu ook klaar voor de lak
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

    Re: roest en deuken eruit

    door mgf_stefke » vr jun 28, 2013 12:24 am

    Knap werk Danny ! ;-)
    0472770333
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » vr jun 28, 2013 8:33 am

    hey Stefan bedankt maat thumbsup :wink:
  • Avatar gebruiker
    The_Ripper
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON di aug 07, 2012 10:22 am
    WoonplaatsCOLON Hendrik-Ido-Ambacht

    Re: roest en deuken eruit

    door The_Ripper » vr jun 28, 2013 9:13 am

    Goed werk idd! Spuit je zelf?
    MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
    Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen

    Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » vr jun 28, 2013 9:32 am

    hey, nee mijn schoonzoon doet alles voor me thumbsup hij is zowel carossier als mechanieker.
    Laatst bijgewerkt door 1 op brusten, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: roest en deuken eruit

    door Mr. Dj M. » vr jun 28, 2013 11:39 am

    Kijk dat moet je hebben!
    Afbeelding
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: roest en deuken eruit

    door brusten » vr jun 28, 2013 11:49 am

    ja das waar en daar heb ik wel beetje geluk mee zo'n schoonzoon die zelf van mooie auto's houd,en die zeer goed werk afleverd.De baas is zelf grote autofreak zeg maar en heeft me een prijs gegeven om de mgf compleet te herdoen en daarmee bedoel ik alle roest en builen eruit halen en complete herlakking. de prijs zal ik hier niet vermelden maar heb gewoon uit nieuwsgierigheid eens enkele prijzen opgevraagd bij concxurentie ivm herlakking laat staan de rest dat eral aangedaan werd en ik moet zeggen schrok me bijna een hoedje :lol: :lol:
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: roest en deuken eruit

    door luigi1515 » di jul 02, 2013 10:12 am

    Was het zo duur bij je schoonzoon dan :lol:

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten