Deze werden geïnstalleerd op 115 000 km.
Vandaag 22/06/2013 en 8000 km verder brak ineens de rechter lower arm.
Ik kon op het laatste moment nog een ongeval vermijden want de wagen trok plots helemaal naar links.
Ik heb naar Sussex Classic Car Parts al een mail gestuurd en het probleem uitgelegd.
Zijn er hier op het forum mensen die al zo een ervaring hebben meegemaakt?
Dit is toch helemaal niet normaal dat die al na 8000 km gewoon afbreekt?
Op de foto's is te zien dat er al eerder een scheur in zat die is beginnen roesten en vandaag uiteindelijk helemaal is afgebroken tijdens het afrijden van een verkeersdrempel.



Groetjes Stefan, een stille meelezer



.


