Ik ondervind enorme moeilijkheden met het tanken. Heb het pistool al in alle mogelijke hoeken, diep en minder diep gestoken maar telkens springt de hendel af. Weet hier iemand de oorzaak van ? ( Maar goed dat ik geen kinderen wil!



Ik snap de link met de kinderen niet... maar dat komt misschien nog wel

Demor schreefColonGaat er al eenbranden?

Vanio schreefColonHallo,
Ik ondervind enorme moeilijkheden met het tanken. Heb het pistool al in alle mogelijke hoeken, diep en minder diep gestoken maar telkens springt de hendel af. Weet hier iemand de oorzaak van ? ( Maar goed dat ik geen kinderen wil!



TF 135 Elegance / Midget

Vanio schreefColonAls we het niet opgelost krijgen, Coen, stellen we maar dat tanken gaan voor ons een uitstap appart is
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.