








? 





Janmgf schreefColonIk heb eens gehoord dat dit te maken heeft met milieu regels; de tank mag niet "uitwasemen" naar de buitenlucht. Hierdoor ontstaat overdruk in de tank bij het opwarmen. De benzinedamp komt dan toch op een of andere manier stootsgewijs vrij en dat ruik je dan in de auto.
Om een lang verhaal kort te maken, ik hen een 2mm gaatje geboord in de tankdop van binnen uit naar de ruimte om het slot. En nooit meer benzinelucht geroken IN de auto.


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.