BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Console ontdoen van lelijke zwarte verf
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Console ontdoen van lelijke zwarte verf

    door brusten » di jun 04, 2013 11:49 am

    Hey mannen vandaag de console gedemonteerd om die te ontdoen van het prutswerk van 1 van de vorige eigenaars.de console was met de borstel geverfd in mat zwarte verf.1x ontdaan van de verf(synthetische thinner) vond ik een in kleur zijnde mooie console terug.tetrug gepolijst met mooi resultaat tot gevolg.ik heb alle fiches op een blad papier gezet om toch maar geen al te domme of gevaarlijke verkeerdelijke aansluitingen te maken,dacht ik :mrgreen: de fiches voor de ramen li&re aansluiten.groen op plaats 2van re,wit slc op 3,blw op 4. dan heb ik beginnende van li dus elec raam en 2X open aansluitingen maar heb nog fiche over die dus op plaats 2of3 moet.kleuren van deze zwarte fiche zijn volgens mij als volgt: r/zw - zw/or -zw/gr - zwart. radio was geen probleem. klokje heb ik als volgt doorzichtige fiche boven rode fiche li en doorzichtige fiche met zwarte draad onder. Temp meter als volgt : kleine fiches op zwarte stekker zijn rood boven zwart onder. kan iemand dit bevestigen en waar moet die laatste zwarte fiche die ik eerder beschreven heb. was er toch ene vergeten zeker :oops: tempmeter rood boven/zwart onder??[url]Afbeelding[/url] [url]Afbeelding[/url] doorzichtige fiche zwarte kabel onderaan is dit correct
    [url]Afbeelding[/url] deze losse fiche moet op de 2de of 3de van links aangesloten worden? wie weet het zeker
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Console ontdoen van lelijke zwarte verf

    door philipvanv » di jun 04, 2013 7:19 pm

    Normaal kan je daar niet al te veel verkeerd aansluiten. ALs je een fiche over hebt, heb je waarschijnlijk ook ergens een knop zonder bekabeling over ;)
  • Avatar gebruiker
    The_Ripper
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON di aug 07, 2012 10:22 am
    WoonplaatsCOLON Hendrik-Ido-Ambacht

    Re: Console ontdoen van lelijke zwarte verf

    door The_Ripper » wo jun 05, 2013 12:08 am

    Geef nog even de probleemoplossing anders, voor als iemand anders hetzelfde overkomt in de toekomst, dan kan hij.zij ook het probleem zelfstandig oplossen zonder er weer een topic over te hoeven openen :wink:
    MG-F Antraciete 1997 met Trophy 160 blok, TF omgebouwd (int. + exter.)
    Mods: Milltek quad uitlaat, Spacers, 17" Evolution, Seat Leon splitter, Xenon, K&N filter, Ground Zero underseat subwoofer + versterker, Sparco versn. pook, LED's, Alcantara raamstijlen, Carbon achterklep + raamstijlen

    Daily: Mini Cooper S JCW 211pk, GP onderstel + Bastuck RVS Exhaust
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: Console ontdoen van lelijke zwarte verf

    door brusten » wo jun 05, 2013 8:16 am

    zo is het correct : klokje RECHTS rode fiche,TOP doorzichtige fiche,ONDER doorzichtige fiche ZWARTE draad. TEMPmeter TOP rood,ONDER zwart. grt danny
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten