
Om te zorgen dat het niet gelijk valt met MGlive, dit keer in het laatste weekend van juni.
Hou dus allemaal 30 juni vrij in je agenda!












Gekkie25 schreefColonHoe ziet dat in waalwijk er eigenlijk uit? Hoe is de opzet?
Er zijn kraampjes of iets of hoe moet ik het me voorstellen?
Wordt dat druk bezocht?




Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.