Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey Suzuki Intruder c1800 Black and Brown En voor m'n geweldige vrouw: Ford Ka 1,2 2009 Pearl White Harley Davidson Night Rod 1250 black demin
Tom, Is dit zelf te doen Het lijkt mij niet zo heel moeilijk vraag me alleen af hoe het zit aan de voorkant.
Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey Suzuki Intruder c1800 Black and Brown En voor m'n geweldige vrouw: Ford Ka 1,2 2009 Pearl White Harley Davidson Night Rod 1250 black demin
Het is zeker zelf te doen, handleiding heb ik op de laptop staan. Er gaat wel flink wat tijd in zitten maar als je die hebt, no problem. Aan de voorkant is een deel verlijmd meen ik. En er blijkt een verschil te zijn met de voorkant van het MK1 frame ten opzichte van MK2.
In ieder geval een keurig dak van Sonneland, van binnen ook veel beter afgewerkt dan een eerder dak. Een dukke zwarte liner zit erin. Ik post wel even wat fotootjes morgen.
Kan je dak er ook mee open zonder de ruit los te maken....?
Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
Het nieuwe dak kan niet meer geritst worden, dat is dichtgenaaid. En als ik het goed heb ligt dit dak ook niet meer hoger doordat de ruit iets anders zit en kan dus ook in combinatie met rolbeugels gebruikt worden.
Ik heb mijn rolhoops eruit gehaald. Vind het niet bij de auto passen. Nu ligt dat natuurlijk aan de look die je uit wil stralen.
Hé maar Tom, Jij hebt de softtop dus nog niet gemonteerd?
Mgf 1,8 mpi Heritage in Brg Daily car VW Golf Gte LimestoneGrey Suzuki Intruder c1800 Black and Brown En voor m'n geweldige vrouw: Ford Ka 1,2 2009 Pearl White Harley Davidson Night Rod 1250 black demin
Nog niet nee. Vandaag eerst even een kakelvers interieur gemonteerd. Mijn huidige dak is nog goed dus het geef niet meteen haast. Maar ik hoop het wel in een van de komende weken te doen.
Dan zou je in principe wat problemen krijgen met de montage vooraan het frame. Is vast op te lossen, maar daar weet ik het fijne niet van. Voor de geïnteresseerden heb ik een handleiding waar alles in te zien is.