BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1
RVS
  • johnnl
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 120
    GeregistreerdCOLON wo jun 01, 2005 1:22 pm
    WoonplaatsCOLON W8 London UK

RVS

door johnnl » ma aug 22, 2005 6:10 pm

Ik stond zo een beetje onder de motorkap van ene Adrian Clifford te kijekn en het RVS blonk me tegemoet. Na een kort gesprekje met hem legde hij mij uit dat ook hij gebruik had gemaakt van onze RVS schroeven leverancier. So far so good. Er was echter nogal een groot verschil tussen de hoeveelheid rvs uit ons pakketje en dat wat bij hem ingeschroeft is. Het blijkt nu zo te zijn dat er een uitbreiding is geweest van de Graham (de schroeven man)op de eerste rvs set. Misschien iets voor mg-sp om een uitbreidngsset te gaan regelen met misschien weer even veel korting als de eerste set ?
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » ma aug 22, 2005 11:09 pm

:wink:

Vnl. de schroefjes langs de zijkant onder de voorste kap zijn er bijgekomen. Hammergenoeg ook tegen een meerprijs en deze heb ik eigenlijk nog niet te veel zien roesten.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
BUTTON_POST_REPLY 2 berichten Pagina 1 van 1