door ErikB » ma aug 22, 2005 5:49 pm
Aha... nu kunnen we de discussie starten: is een MG is een sportwagen ?
In België kan je ook je rijbewijs halen voor auto's met aan automatische transmissie. Dit staat dat extra vermeld op het rijbewijs en je moet je dan beperken tot een auto met automaat. Bij deze is de stepstronic dan een oplossing.
Ik kan me ook voorstellen dat het voor sommige mensen een automaat (met of zonder op- en neerschakelmechanisme) makklijker kan zijn (zie ook één van de Total MG's).
MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)