Het is niet zo, omdat een velgenreiniger zo goed werkt dat je niet meer hoeft te poetsen, dat hij goed is. Men maakt velgenreinigers immers soms zo krachtig, dat ze bij regelmatig gebruik, de lak van de velgen ernstig aantasten.
Liever een velgenreniger, die iets minder agressief en dus ook minder krachtig is, waardoor de spons nog noodzakelijk is , dan een doffe of zelfs afblottende velg na frequent gebruik.
Een goede compromis is dus zoals gewoonlijk de beste oplossing.
Dus Thomas, t'kan geen kwaad als je af en toe eens die bus "salpeterzuur"

gebruikt, maar wees er toch voorzichtig mee. En ja ik weet dat multispokes poetsen een heel werkje is.
