Naar de grote plezier met de de Rondrit Zuid-Limburg ontstaan de idee, regelmatig een treffen over de grens te organiseren … en hier is het voor een eerste keer! Er is op een zaterdag, maar relatief laat op de middag voor de werknemers.
Verzamelen op 1 juni vanaf 16:00 aan De Beertuin, Bastion Holland, Stevensweert.
Vertrek 17:00, dan een 70 km ritje (zo’n 1,5 uren), via Echt, Montfort, St. Odiliënberg, Vlodrop, Wassenberg, Myhl, Arsbeck, Merbeck, Niederkrüchten.
Hier is een link naar der route, waar u kunt ook de data exporteren voor uw sat-nav.
Bestemming is bij mij in Schwalmtal, Gastronomie am Heidweiher, daar dan lekker eten, drinken en praten. Moet ik een tafel gaan reserveren, daarom a.u.b. beneden inschrijven.