


Demor schreefColonBij mij was er een nieuwe sensor voor nodig, ik weet niet meer of het de witte of de blauwe was (de ene is voor de fan de andere voor de meter), maar ik heb ze allebei vervangen ze kosten immers maar een tientje en ik heb het zelf gedaan, dus...




Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.