door luigi1515 » do apr 25, 2013 12:18 pm
Momenteel ben ik bezig met mijn einddemper en bypass. Ik weet nog niet echt wat ik wil. Van het weekend ben ik gewisseld van standaard MK1 einddemper + cat naar TF135 einddemper + bypass + MK2 bocht.
Nu kan ik een lotuse elise s2 einddemper krijgen + elise bypass. Het is de uitlaat met links en rechts een sierstuk, net zoals de einddempers van de F en TF, dus niet die met de twee sierstukken in het midden, zoals Ad dat heeft op zijn TF.
Weet iemand of die elise bypass + einddemper passen onder mijn MGF? De ophangbeugel zit rechts, dus die moet in ieder geval al links worden gemonteerd. Is het voor de rest een probleem?
Ik heb de einddemper momenteel niet thuisliggen, anders had ik zelf ook al kunnen kijken of de flenzen + diameter aan de TF / F einddemper gelijk zijn.
Is het geluid van een S2 demper mooi? En is het in verhouding op een MGF? Misschien goed om te zeggen dat ik ook een K&N erop heb zitten.