Coen schreefColonHaha, gelukkig kan Andrew geen Nederlands...
Nee, maar dat is ook niet wat Erik bedoelt. De opmerking van Erik slaat op het feit dat de Kempenrit het meer dan waard is om te komen.
Omdat de Kempenrit voor iedereen met een MG toegankelijk is, zullen er ook altijd mensen zijn die hun auto tunen (op wat voor manier dan ook) en dat zal idd niet iedereen bevallen want smaken verschillen nu eenmaal.
Maar da's geen reden om van de Kempenrit te roepen "Goed dat ik er niet was".
Erik & Fran + Hans & Annick verdienen iets meer respect voor het organiseren van zo'n evenement als de (5e !) Kempenrit. Je hebt juist hét jaarlijkse internationale evenement op het vaste land gemist !
Daarnaast: Andy is idd een prachtkerel, heb dat gisteren zelf ervaren.
Hij is nooit te beroerd om iemand uitleg te geven of te helpen en heeft altijd tijd voor je.
Alleen moet je nooit doen alsof je je sleutels in de koffer hebt laten zitten, daarvan krijgt hij last van zijn hart, hè Luc ?
Maar ook dan: Andy is tussen al die F'ers direct de eerste die zijn gereedschap pakt en een paar uur aan jouw F gaat sleutelen ondanks dat hij weet wat voor een K... job dat is.
That's the real spirit of the marque of friendship...
John